Kundeservice
Vectura har eget kundesenter. Kundesenteret overser hele Vecturas ordreprosess. Dette innebærer ordre via EDI, nettbutikk, e-post og telefon.
Vecturas kundesenter er hjertet i bedriften og har den daglige kontakten med alle våre kunder. Dette innebefatter Vinmonopolet, grossister, HoReCa kunder og våre Drikkevareimportører.
Alt av retur og reklamasjoner blir også behandlet på Vecturas kundesenter.
Vectura som grossist Vectura har egen grossistvirksomhet. Dette kommer i tillegg til å være logistikk leverandør for våre importørkunder. Tjenesten er rettet direkte mot Horeca markedet.
Avtaler med innkjøpskjeder forhandles og avtales direkte for Vectura. Porteføljen til alle importører med logistikkavtale med Vectura er automatisk tilgjengelig for alle Vecturas Horeca kunder. Horeca kundene handler direkte med Vectura og ikke med importørene.
Horeca kunder kan handle via telefon, mail og nettbutikken. Vi anbefaler på det sterkeste å benytte vår nettbutikk for en rask og effektiv handle. Der kan man finne gode tilbud og kampanjer i tillegg til tjenester som sporing av bestillingen, faktura kopi, kontoutdrag og omsetningsrapporter.
Salg Vecturas Salgsapparat er kontaktpunktet mellom Vectura og Horeca kunder, innkjøpskjeder, importører og vinmonopolet. Avdelingens hovedoppgave er å ivareta kundens ønsker og behov innad i Vectura og jobb for at dette samstemmer med Vectura sin egen interesse og forretningsmodell. Salgsavdelingen består av 3 selgere, 1 KAM og 2 markedskoordinatorer.
|